onsdag 28. januar 2009

Aftenpoften 28. januar

I dagens utgave av Aftenpoften skriver Spekulanten (15) om diskriminering.
Du tenker sikkert øyeblikkelig at dette dreier seg om nok en kvinnesak, men nei, til min forundring handlet teksten om diskriminering av menn.

Jeg må si meg enig i uttalelsene til Spekulanten.

Noe jeg har tenkt på flere ganger, er at om kvinner vil ha likestilling, ja, da skal det faktisk være LIKESTILLING, og ikke fordelsstilling. De vil ha far hjemme med barna, de vil ha lederlønn, hjelp med oppvasken, og middag ferdig på bordet.

Hvorfor skal ikke kvinner ha verneplikt? Hvis de kan holde en kost, kan de holde et gevær. Ta service på bilen, lær deg å bruke hammer og sag, sett opp et hus, en garasje, en hytte, en bod. Om du som dame vil gjøre alt dette, og ta over den typiske "mannejobben", så blir jeg gjerne hjemme og lager mat!

Gjør litt nytte for deg, og måk litt snø!

1 kommentar: